BIODERMA Sensibio Gél

23:46:00


Tudjátok, hogy mennyire szeretek új arcápolási termékeket használni, ezért nagyon boldog voltam, amikor elkezdtem használni a Bioderma Sensibio géljét*, hiszen egy jó arctisztítóra mindig szükség van. Szeretek megismerni új márkákat, új termékeket, szerintem nincs azzal semmi baj, ha nem mindig csak a jól megszokott termékeket használjuk, mert az újdonságok közül is találhatunk olyan csodákat, amiket azonnal a rutinunkba tudjuk illeszteni.


Pontosan így voltam én is ezzel a termékkel. Éppenséggel van egy pár bontatlan arctisztító termékem, de úgy voltam vele, hogy most ő fog sorra kerülni, hiszen a hideg idő beköszöntével sokkal érzékenyebb szokott lenni a bőröm, amire nem biztos, hogy a jól megszokott termékek jó hatással lennének. Ilyenkor télen inkább az érzékeny bőrűek számára  kifejlesztett termékeket részesítem előnyben, amit a bőröm meg is hálál. 


Ez a termék illatanyagmentes, szappanmentes, parabénmentes és hipoallergén, ami szerintem sokak számára igen meggyőző tud lenni. Én is nagyon örülök ezeknek a tulajdonságoknak, hiszen ha már csak az illatanyagmentességet nézzük az is igen előnyös szerintem egy termékre nézve. Végre nem az irritáló illatokkal tömött termékekről tudok vélekedni, hanem az ilyen tulajdonsággal készített termékekről is, aminek nagyon örülök.


Hosszas használat után írom ezt a cikket, hiszen szeretem a termékeknek a hosszútávú hatását is tanulmányozni és véleményezni. Azt kell, hogy mondjam, hogy egy nagyon jó kis termékről van szó, ami hihetetlen gyorsan vált a kedvencemmé a több tucat arctisztítóim közül. Mostanában egyre inkább részesítem előnyben a habzó gél állagú arctisztítókat, hiszen nagyon szépen megtisztítja a bőrfelületet. Nincs kellemetlen húzódó érzés a használata után, viszont az én kombinált bőrömre elfér utána egy hidratáló krém felvitele. 


Összességében én nagyon megkedveltem ezt a terméket és a rutinom állandó tagjává vált. Ha éppen egy jó minőségű arctisztítót keresel, akkor érdemes lehet kipróbálnod ezt a terméket, mert valóban nagyon jól végzi a dolgát.


Remélem hasznosnak találtátok ezt a cikket, ha igen írjátok meg nekem kommentben! Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok! 
Ha egy terméket * jelöléssel látok el akkor az PR minta. 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

Like us on Facebook