Lepd meg a szeretteid kedves üzenetekkel | Lightbox

23:12:00


Szeretnél kedveskedni a családtagjaidnak egy tökéletes ajándékkal vagy csak szeretnél nap min nap kedves üzenetet hagyni Nekik? Akkor ez a cikk Neked szól, hiszen egy olyan szuper lightboxot mutatok be ma Nektek, ami tényleg tökéletes lehet bármilyen alkalomra, hiszen ez sokkal több mint egy világító tábla. A rohanós hétköznapokon van, hogy képesek vagyunk megfeledkezni a kedvességről ám ez megváltozhat egy kis odafigyeléssel és természetesen egy lightboxal, amin kedves üzeneteket hagyhatsz akár magadnak akár szeretteidnek, amivel akár még motiválhatod is magad vagy másokat! Szerintem szuper! 


Én tipikusan az az ember vagyok, aki szeret cetliket hagyni a hűtőn akár a teendőkkel kapcsolatban akár egy "szeretlek" felirattal a páromnak, ezért nagyon örültem amikor lehetőségem nyílt tesztelni ezt a kis táblát. Nagyon könnyű a használata, szuper, hogy elemmel és külső csatlakozóval is működik így több lehetőséget adva az üzemeltetésre. 


Sok képet készítettem, hogy minél több helyzetben is megismerjétek a lightboxot, hiszen ha csak simán látnátok az nem tükrözné a valóságot ezért is lettek most a megszokottnál kicsit sötétebb képek is. Mind a kettő esetben nagyon tetszik, jól néz ki ha nincs felkapcsolva de este is szuper jó fényforrás tud lenni ráadásul a kedves üzenettel rajta szerintem csodás! Nem vibrál, nem lötyögnek a betűk, könnyű a használata!


A csomag tartalma 
  • 1 db LEDR világító doboz adapter foglalattal 
  • 1 szett betű és szimbólum készlet 72 db betű és 13 szimbólum
  • USB kábel DC5V



Itt láthatjátok le-és felkapcsolt állapotban a lightboxot. Szerintem mind a kettő variáció nagyon feldobja a szobát. 



A betűk egy egységes műanyag lapként érkeznek, amiket a használat előtt szét kell tördelni, minden oldalát 2 db fogás fogja, de könnyen széttörhető. Érdemes az egészet szétszedni, hiszen előbb vagy utóbb az összes betű kelleni fog. A betűket javasolt egy tároló edénybe vagy zacskóba tárolni, hogy minden betű megmaradjon és ne vesszen el. Ha ezzel kész vagyunk csak csúsztassuk be a két sín közé a betűket, ezután a kapcsolóval kapcsoljuk fel a táblát és már kész is  vagyunk. 


Én nagyon örülök, hogy USB csatlakozós, hiszen így használom a legtöbbet, de természetesen elemmel is lehet használni. 


Külön ki szeretném emelni a szállítást és a csomagolást is, hiszen nagyon biztonságosan jutott el hozzá a LED boxom. A dobozba tettek egy levegővel teli zacskót is, ami nem engedte, hogy baja essen a boxomnak, így épségben érkezett meg hozzám elég gyorsan!


Én ajánlom Mindenkinek, aki szeretné meglepni a szeretteit kedves üzenetekkel, vagy csak a házat szeretné egy kicsit dekorálni. 


A lightboxot megtudjátok vásárolni különböző színekben és méretekben IDE kattintva! :)


Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és olvastatok, ha bármi kérdésetek lenne azt várom üzenetben, ne fogjátok vissza magatokat! 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook