Cosmia termékek tesztje

23:38:00


A múlt héten volt szerencsém összehozni a párommal egy olyan hétvégét, amikor is sikerült mindent elintézi amit szerettem volna, szóval nagyon örültem neki. Többek között jutott idő egy kis nézelődésre is az Auchan-ba, mert ugyebár amikor bevásárol az ember örül, hogy megveszi a dolgokat ami fel van írva a listára, nem még, hogy nézelődjön is. Egyébként sem szoktam nagy hangsúlyt fektetni az ott található szépségápolási termékekre, de ez esetben kivételt tettem és milyen jól tettem, ugyanis rábukkantam a Cosmia termékre, amit őszintén nem volt nehéz megtalálni, hiszen sorokon keresztül ezek a termékek voltak a polcokon. Nézegettem ott a termékeket és addig-addig, hogy megtetszettek a leírtam alapján a termékek, ráadásul az áruk is nagyon kedvező, gondoltam kipróbálom ezeket a termékeket. Első körben csak hipoallergén micellás vizet vettem és egy arcradírt, mert nem tudtam milyenek lesznek a termékek minőségileg. 



"Az Auchan sajátmárkás kozmetikumai, mely több mint 400 féle készítményt vonultat fel megfizethető áron. A termékkínálatban megtalálhatóak testápolók, hajápolók, arcápolók, tusfürdők, dekorkozmetikumok, valamint napozó termékek. Nem hiányoznak a kínálatból a hipoallergén, a dermoprotector és a 95%-ban organikus összetevőket tartalmazó natúrkozmetikai termékcsaládok sem."




A tesztet az arcradírral kezdem, ugyanis vele kapcsolatban éreztem egy kis hátrányt, de ezt majd később kifejtem bővebben is. Maga a termék minden bőrtípusra ajánlott, tehát ez nálam egy pozitívum. Én a 75 ml kiszerelést vettem meg, hiszen általában ekkora kiszerelésű arcradírokat használok. A termék nagyon jól záródik és nincs neki nagy nyílása így nem tud a termék felesleget kinyomni,csak annyit amennyire szükségünk van. Én az arcápolási rutinomat mindig egy arcradírral kezdem, (ha nincs rajtam smink persze) és ilyenkor mindig fontosnak tartom, hogy termékkel radírozzam le az arcbőröm ami megfelelő számomra


. Nos ennek a terméknek nagyon kicsi a r
adírozó szemcséi ezáltal nem igazán tudja megtisztítani az arcbőrömet az elhalt hámsejtektől, ami további problémákhoz vezethet. Ezért szoktam mindig résen lenni az arcradíroknál, hiszen nekem nem mindegy mekkorák a szemcsék. 


Felvitelkor a termék a számomra kicsi szemcséivel furcsa módon kezd el működésbe lépni és ilyen maszlag szerűen összeáll, egy idő után rendeződik a helyzet, de lemosáskor és utána is zsíros érzetet hagy maga után, ami az én kombinált bőrömnek nem biztos, hogy a legjobb, sőt... Annak ellenére, hogy minden bőrtípusra ajánlják nekem nem lett a kedvencem a kellemetlen zsíros érzet miatt. Az illata szerintem nagyon kellemes a felvitel is könnyű. Őszintén én azoknak ajánlom ezt a terméket, akik száraz bőrrel küszködnek és egy ár-érték arányban jó arcradírt keresnek.  



Végre pozitívat is tudok írni, hiszen ez a termék egy hatalmas pozitívum számomra. Ezt a terméket érzékeny bőrre ajánlják, ami azért fontos számomra mert az arcbőröm nagyon kritikus szokott lenni a micellás vizekkel és több allergiás reakciót is tapasztaltam már egy-egy termék használata után, ami nem volt kellemes érzés. 


Én a kisebb kiszerelést vettem meg, ami 250 ml micellás vizet tartalmaz, amit mára már bánok, hiszen annyira megszerettem, hogy legközelebb biztosan a nagyobb kiszerelést fogom megvenni. Ennek a terméknek is nagyon jó a nyílása, hiszen a vattakorongra nem ömlik ki a termék. Viszonylag kevés kell belőle, így azt gondolom sokáig elég lesz, bár ha nem akkor sem fogok elpártolni tőle. 


Nagyon gyorsan és alaposan megtisztítja az arcbőrt ezzel tökéletesen előkészítve az arcbőrt a további bőrápolásra. Ha szembe kerül nagyon sok termékkel ellentétben abszolút nem csíp, hiszen elkerülhetetlen, hogy egy-egy alkalommal belemenjen a szemünkbe a termék. Használat után abszolút nem hagy ragacsos érzést, nagyon puhává teszi a bőrt és abszolút nem éreztem irritációt.
Akik érzékeny vagy száraz bőrrel rendelkeznek azoknak ajánlom ezt a terméket, hiszen irritáció mentes volt a használat, aminek talán én örülök a legjobban, hiszen egy fantasztikus terméket találtam hihetetlen jó áron! 


Összességében eléggé vegyes érzéseim vannak, hiszen az egyik termék abszolút nem lett a kedvencem, viszont a másikért pedig rajongok, pont a két véglet. Minden esetre szerintem még próbálkozok a Cosmia termékeivel, hiszen már egy szuper termék bekerült a rutinomba és örülnék, ha még több szuper terméket megismerhetnék tőlük. Ár-érték arányban a legjobb termékek amiket valaha vásároltam. 


A termékeket megtaláljátok az Auchan áruház polcain! Az arcradírt 299 Ft-ért vettem a micellás vizet pedig 399 Ft-ért! 


Remélem tetszett Nektek ez a cikk, köszönöm, hogy ma is itt voltatok Velem és elolvastátok a cikkemet. 

Szeretettel
Reni

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Eddig a Garnier micellás vizei verhetetlennek bizonyultak számomra, de a tapasztalataid alapján úgy tűnik, érdemes lenne kipróbálni a Cosmiásat is. Neked melyik vált be jobban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképpen próbáld ki a sminklemosót mert azzal csak pozitív tapasztalataim voltak! Elég sok sminklemosót használtam már és sajnos elég sok nem is vált be, hiszen az én bőröm nem igazán bírja az alkoholt és azt tapasztaltam, hogy sok lemosó tartalmazza ezt az összetevőt, így nálam ezek szóba se jöhetnek. Jelen pillanatban a Cosmia lemosója van az élen nálam, ahogy említettem is ár-érték arányban nagyon jók! :)

      Törlés
  2. Nálam mióta kipróbáltam a Bioderma Sébium micellását, azóta az verhetetlen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is voltam így pár termékkel de mindig próbálok ki újat és van, hogy jobban bejön mint a többi így volt ez most is szóval egyik kedvencem lett ☺️ Egyébként a Bioderma micellás vizet még nem próbáltam 😀

      Törlés

Like us on Facebook