Egészséges nassolás nyers csokikkal + Stay Lean Tea detox program

6:20:00


Ki ne szeretne úgy nassolni, hogy közben nem kell azon aggódnia, hogy újra bűnözésbe kezdett bele és hogy úgy érezze jól magát a bőrében, hogy egy teát iszogat reggel és minden másnap este?!  Na igen, pontosan, mindenki erre vágyik, ezért szeretnék ma bemutatni pár Food Therapy Market terméket, amit akkor is fogyaszthattok ha éppen egy diétaközepén vagytok! Először is a nassolni valókat szeretném bemutatni Nektek, amik igazán nagy kedvenceim lettek, hiszen mindegyik csoki valami különleges ízvilágot tartogatott. Nem titok, mikor megérkezett a csomag mindenki nagyon várta, hogy megkóstoljuk, hiszen mi is nagyon szeretjük a csokikat és persze ha az egészséges annak még jobban örülünk. Nagy izgalommal bontogattuk a különböző csokikat, amik 70-72%-os csokoládéval készülnek, tehát valódi csokiról beszélünk! Természetesen az ízek magukért beszéltek, gondoltam én, hogy nagyon finomak lesznek de azt nem is mertem gondolni, hogy ekkora kedvencem lesz a Goji bogyó.

A csomag tartalma:


Mint azt látjátok is rengeteg finomság lapul egy ilyen csomagban, ami nem mellesleg glutén mentes, 100%-ig vegán és természetes összetevőket tartalmaz! A cikk végén található linken tudjátok megrendelni!



Szeretnék szót ejteni a 14 napos Stay Lean Tea detox programról is, ami nagy hatással volt az utóbbi napjaimra. Őszintén elsőnek én is utána olvastam az előnyeinek ennek a teának, hiszen az ismeretlentől mindig tart az ember, de a pozitív sorokat olvasva nem volt kétségem, hogy elkezdem a tea kúrát.

 "A legfőbb előnye, hogy a fogyás mellett egy sor más egészségügyi hatást is elérhetsz. Segíti az anyagcserét azáltal, hogy lendületet ad neki, zsírt és kalóriát éget, hosszú időre csökkenti az étvágyat, eltávolítja a méreganyagokat az emésztőrendszerből, javítja a tápanyagok felszívódását, csökkenti a puffadást és a vízvisszatartás, növeli az energiaszintet és erősíti az immunrendszert."

Bár a mostani stresszes napjaim is rásegítettek arra, hogy leadjak pár kilót, nagy valószínűséggel a teának is betudható, hogy sikerült megszabadulnom 2-3 kilótól. Nagyon örülök, hiszen sokszor belefogtam már a diétákba és az edzésekbe de a kitartó jellegem ellenére sem láttam eredményes változást, szóval ennek most tényleg örülök. Ezek mellett észrevettem, hogy szuperül elvonja a figyelmem az ételről, tehát nem érzetem magam éhesnek körülbelül délután 3-ig. Ahogy említettem is mostanában szükségem volt az energiára és ezt meg is érezte a szervezetem, ám ez a tea készítmény tökéletesen újra tudott tölteni, akár reggel, akár este. 




Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a termékeket, mind a nyers csokoládékat, mind a teát, ami csodákra képes, főleg hosszú fogyasztás után látszik az eredmény! Nem szerettem volna regényt írni a termékekről, sokkal inkább bemutatni, szóval ha bármi kérdésetek van írjatok Nekem, vagy kattintsatok a Food Therapy Market oldalára, ahol minden fontos dolgot megtaláltok a termékekkel kapcsolatban. A teáról és annak fogyasztásáról is többet olvashattok az oldalon!

Remélem tetszett Nektek a mai cikk, ami kicsit az egészségesebb életmód felé tere minket! 
Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook