Biobaza termékek | A természetes barnulás

23:45:00


Szerintem nem vagyok azzal egyedül, hogy ha már egyszer lebarnultam azt a színt jó sokáig szeretném magamon viszont látni, erre tökéletes lehet a Biobaza napozó termékei, melyek 100%-ban természetesek, viszont fényvédőt nem tartalmaznak! Akkor is jó választás lehet a Biobaza termékeit használni ha éppen még nem sikerült a kívánt barnulást elérni, hiszen ezek a termékek nagyban segítenek elérni az álom barnulást egyszerűen és könnyen. Ismerjétek meg tehát azokat a termékeket, melyek nekem sokban hozzájárultak ahhoz, hogy egészséges és szép maradjon a bőröm a napozások után és előtte.


Nem tudom Ti hogy vagytok vele de nekem nem erősségem a napozás, egyszerűen túl hamar megunom és nem bírok 10 percnél többet tölteni az égető napon. De van egy jó hírem azok számára akik hasonló cipőben járnak, nincs szükség 1 órás napozásra ahhoz, hogy elérjük a szép bronz hatást! Ugyanis ha ezeket a termékeket használjátok napozás előtt vagy után nem fog kipirosodni, leégni a bőrötök valamint nagyfokú rásegítést nyújt a lebarnulásban. 


Elsőként a száraz napozóolajat szeretném bemutatni, amely a Horvátországban termesztett sárgarépából és dióból kinyert karotinoid összetevőket tartalmazza. Elsőre kicsit meggyűlt a bajom vele, mivel nehezen lehetett pumpálni a terméket de egy kis technika és megoldottam. Fontos, hogy napozás előtt kenjétek fel a terméket, amit úgy tudtok a legegyszerűbben megoldani ha egyenletesen pumpáltok és azt rögtön el is kenitek a bőrötökön, különben szét fog folyni a felületen. Mivel olajról van szó ezért egy olajos textúrát képzeljetek el, ami kicsit nehezen szívódik be a bőrbe de ennél a terméknél nem is ez a lényeg, hiszen a termék funkciója a barnulás segítése, ami nálam tökéletesen be is vált. Még csak napoznom sem kellett ahhoz, hogy szép egyenletes barnulást érjek el. a felkenés után nagyon szép fényt ad, ami szinte az összes termékről elmondható. Az illata számomra nagyon kellemes igazából nekem kicsit trópusi illata van. 


Ez a termék fogott meg legelsőnek, hiszen eléggé különleges termékről van szó, amit én még korábban nem is láttam. Egy napozó dzsemről van szó, ami szintén segíti a barnulást, szóval ha esetleg az előző termék nem lett volna eléggé meggyőző akkor majd ez!:D Imádom ezt a terméket, hiszen nekem szinte ez vált be a legjobban, a szuper állaga miatt nagyon könnyű a használata annyit és oda kenhetsz fel ahogy csak Te akarod, ráadásul az arany csillámok nagyon feldobják ezt a terméket, így egy fesztiválon is tökéletes barnulás rásegítő termék lehet. Az illata szintén nagyon kellemes, ami a felvitel után egyre jobban megy el, tehát nem kell aggódni azon, hogy az erőteljesebb illat egész nap rajtunk lesz. 


Fontos, hogy ne feledkezzünk meg az ajkainkról sem, hiszen nyáron is fontos a hidratáltság és erre tökéletes lehet a Biobaza méhviaszos ajakbalzsama, ami már tartalmaz 15-ös fényvédőt, így megvédi a nap káros sugaraitól az ajkaidat! Különböző olajokat tartalmaz, amik hidratálják és puhává varázsolják az ajkainkat. Nagyon szeretem, mert a termékleírás nem csak feltüntetett reklámszöveg, hanem a valóságra alapul. 


Az utolsó termékek egyike ez a napozás utáni testápoló, amely segít abban, hogy sokáig megtartsa a bőröd a barnaságát. A terméket egyaránt arcra és testre is lehet használni, amelyet csak fel kell fújni a kívánt terültre egyenletesen. Nagyon tetszik a termékben, hogy átlátszó tehát így nem lesz színfoltos a ruhánk. Az illata nekem enyhén kókuszos, ami nagyon kellemes szerintem, főleg nyáron. A pumpás verziókat mindig jobban szeretem minden terméknél, mert a higiéniára így lehet a legnagyobb figyelmet fordítani! 


És eljutottunk az utolsó termékhez is, ami nem más mint a napozás utáni testápoló, ami abban segít, hogy az esetlegesen leégett bőrt hidratálja és megnyugtassa. Nem titok ez az egyik nagy kedvencem a csomagból, hiszen valóban nagyon kellemesen hidratálja az irritált bőrt. Elsőre nem kell vastagon felvinni a bőrfelületre, jobban tesszük ha vékony réteget kenünk fel, majd ezt ismételjük többször is, így hamarabb be tud szívódni a termék. 



Remélem tetszett Nektek ez a cikk és kedvet kaptatok a napozáshoz kicsit valamint a termékek használatához, mert nekem az egyik legjobb napozó termékeimmé váltak! 


Ezt a cikket a Biobaza Hungary-val együttműködve jött létre! 


Szeretettel
Reni

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook