Teszt: Dr. Pasha

21:42:00


Lehetőségem nyílt a Dr. Pasha termékit tesztelnem, aminek szívből örülök, hiszen nagyon minőségi termékeket forgalmaznak, amiket nem tesztelnek állatokon és 100%-ban természetes az összetevőjük a termékeknek. Eredetileg szappanok gyártásával foglalkoztak, majd később kinőtte a cég magát így már 6 különböző termék megjelenéséről gondoskodnak, ami azt jelenti, hogy 58 terméket kínál a cég. Ezek között megtalálhatóak a természetes szappanok, krémek, olajok, aromaterápiás masszázsgyertyák, babaápolás, 
illatosítók.

A cég célja hogy: "
a Dr. Pasha termékeket használva természetes úton állítsuk vissza a bőr eredeti egyensúlyát valamint lelkünk békés állapotát."




Golden balzsam testápoló: (amit ígér nekünk a termék)
A Golden Balm egy pótolhatatlan luxus balzsam, ami pozitív hatással van a problémás és érzékeny bőr tüneteire egyaránt. Minden korosztály számára megfelelő védelmet nyújt a különböző külső hatásokkal szemben, amelyeknek bőrünk napi szinten van kitéve. A balzsam kiváló hidratáló és regeneráló hatással rendelkezik, remek választás az átmeneti bőrelváltozások esetén, de az állandó krónikus problémákkal küzdő bőr számára is.
Összetevők: shea vaj, méh viasz, pálma olaj, narancs és vanilia eszenciális olaj, limonén-, benzil- , alkohol és linalol természetes olajokból.

Teszt:
Aki már régebb óta követi a blogomat az tudja, hogy a bőröm extrán száraz ezért mindig nagy hangsúlyt fektetek a különböző  testápolók, testvajak használatára. Nagyon örültem, amikor láttam, hogy ez egy különleges termék hiszen az állaga nem egy átlagos krémes textúra. Sokkal inkább mondanám habos kinézetűnek és az állaga is efelé hajlik inkább, de természetesen a krémes alapon felül. Még sosem találkoztam ehhez hasonló termékkel, engem teljesen meggyőzött, nagyon finom és kellemes illata van, ami nálam mindig is egy fontos pont. Nagyon könnyű a felvitele és az eldolgozása, már felvitelkor az ujjakon is elolvad ezért szépen egyenletesen lehet felkenni a bőrfelületre. Nagyon kevés kell a termékből használnunk ahhoz, hogy egy szép hidratált bőrt kapjunk eredményül. A csomagolása nagyon szép, de erre majd külön a cikk végén kitérek, 50ml terméket tartalmaz az edény, ami szerintem nagyon jó, hiszen mint azt említettem is kevés kell belőle, így sokáig elég lesz. Nagyon tetszik, hogy a termék nem érintkezik közvetlen levegővel, mivel van egy külön műanyag tető rajta, ezért a higiénia is jobban érvényesül. 


Shea vaj ajakbalzsam (amit a termék ígér nekünk)
Hidratáló ajakbalzsam – eredeti sheavajból, amely segíti a kicserepesedett ajkak gyógyulását. A shea vajban található vitaminoknak, olajaknak és természetes viasznak (lenyelés esetén sem veszélyes) köszönhetően táplálja és védi az ajkakat. Luxus ajakápoló, amely kiemelkedően hatékony a hirtelen időjárás változások és külső hatások mellett is, amikor ajkai meleg szélnek, hidegnek vagy a nap UV sugarainak vannak kitéve.
Összetevők:
shea vaj, méhviasz, pálmaolaj, narancs és vanília természetes kivonata, , limonén-, benzil- , alkohol és linalol természetes olajokból.
Teszt:

Nagyon sok ajakbalzsammal ellentétben ez nem szárít még jobban és szépen eltünteti a cserepes bőrfelületet. Rendszeres használat mellett elérhető ezzel a termékkel a hidratált ajkak. Kipróbáltam rúzs alá is a terméket és nagyon jól működött együtt a kettő termék. Nagyon kellemes citromos illata van, ami nem erőteljes, nem irritáló. A krémes állaga azonnal megfogott, hiszen nyáron is sokszor előfordul, hogy nem fordítok elég időt az ajkaim ápolására, ami nagy hiba. 5 ml terméket kapunk és itt is ugyan azt tudom mondani, mint az előző terméknél is, hogy sokáig elég lesz, hiszen ajakbalzsamból sosem kell sok.



Mandula olaj (amit ígér a termék) 
Arc és teljes test masszírozásához – ideális arányú felszívódás és kenhetőség. Ez az egyetemes kozmetikai olaj, táplálja a bőrt, különösen a száraz és érzékeny bőrt. Kiemelkedően jótékony hatással van a bőrszárazság okozta szúró érzés és gyulladás kezelésére.
Összetevők:
mandulamag olaj, mandula esszenciális olaj, vanilia természetes kivonat, , limonén-, benzil- , alkohol és linalol természetes olajokból.


Teszt:
Erre a termékre voltam a legkíváncsibb a csomagból, hiszen nemrég jöttem rá a szérumok és olajok valódi jótékony hatására, tehát mondanom sem kell mennyire vártam, hogy tesztelhessem. Legelsőnek egy reggeli arctisztítás után próbáltam ki és hát elég lassan szívódott be az arcbőrömbe, ezért én ezt mindenképpen egy esti arctisztítási rutin elvégzése után javasolnám és lehetőleg úgy, hogy ne egyből induljunk aludni mert akkor a párnába kenődik az olaj. Mindenképpen várjuk meg míg beszívódik, szerintem egy héten egyszer  bőven elég egy ilyen olaj használata, hiszen túlzásba sem szabad esni, mert a bőrünk képes a túlzsírosodásra. Használat után, valamint a beszívódás után a bőröm kisimult és hidratált lett, aminek nagyon örülök, hiszen ez a termék csak tovább erősít abban, hogy valóban nagyon jó hatással vannak a bőrömre ezek a készítmények. Az illat ennél a terméknél is kifogásolhatatlan, nagyon kellemes és hosszantartó. A termék használatát megkönnyíti a kialakítás, mivel a terméket csak fel kell pumpálnunk a kis csőbe majd rá kell csöpögtetni a bőrfelületre és azt szépen el kell dolgozni. 30 ml terméket kapunk az üvegcsébe, ami szerintem nagyon vonzó. 

A csomagolásra szeretnék külön kitérni, hiszen ennyire csodálatos csomagolással még nem találkoztam. Szerintem nagyon dicsérendő, ha egy cég ennyire figyel úgymond a külsőre is és nem csak a termékeket veszik figyelembe. Fa dobozban érkeztek a termékek, amin a cég felirata látható és a dobozban pedig a szalma szálak teljesen lenyűgöztek. Nekem teljesen a természetességet tükrözi már maga a csomagolás is.


Összességben: Nagyon tetszenek a termékek, ha minőségi és természetes termékekre vágytok, ajánlom a Dr. Pasha-t Nektek is, engem meggyőztek!

Ezt a csomagot Ti is meg tudjátok rendelni IDE KATTINTVA!

Fontos még megemlítenem, hogy bármi kérdésetek van forduljatok bizalommal a Dr. Pasha csapathoz, biztosan mindenben a rendelkezésetekre állnak majd, nekem csak pozitív tapasztalatom van!

Bármi kérdésetek észrevételetek van várom a renatacsosz@gmail.com e-mail címre vagy a blog Facebook oldalán!

Szeretettel

Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon szeretem a termékeit! :)
    Örülök, hogy olvashattam róla. Nekem nagyon beváltak! A nagy kedvenc az első termék amiről írtál, a testápoló.

    VálaszTörlés

Like us on Facebook