4 beauty blogger kedvenc terméke | Közös projekt

23:49:00

Sokak kérésére itt a következő blogger együttműködés, amiben a bloggerek leírják a kedvenc termékeit egy kis véleménnyel, fogadjátok sok szeretettel!


Az első személy aki ír Nekünk a havi kedvenc termékéről az nem más mint Manuéla az Inspirations of Manuela írója!


A havi kedvencemként, most egy szájfényt szeretnék bemutatni nektek. Igazság szerint az elmúlt években inkább a rúzsok felé húztam, de gondoltam adok egy esélyt egy szájfénynek is. Egy igazi tavaszi szájfényt keresel? Akkor itt a tökéletes!  



Ez egy Avon Colour Trend termék lenne és a választottam a „Start Up Pink” elnevezésű. Mint a képen is láthatjátok, csodálatos pink színben pompázik, és még csillog is! Egyébként, még ezen kívül 8 színárnyalatban elérhető. Ez a dekorkozmetikum azért is volt számomra újdonság, mert ez előtt még nem próbáltam Avon márkájú szájfényt.

A neten sokan panaszkodnak, hogy nem lehet egyenletesen felvinni. Érdekes módon én ezt nem tapasztaltam és a szivacsos applikátorral egyenletesen fel tudom kenni az ajkamra. A termék mérete a következő pozitívum számomra, mert elég kicsi, így a legkisebb táskámban is elfér. 


Őszintén szólva, azért is szoktam ódzkodni a szájfényektől, mert soknak elviselhetetlen illata van. Ám megint meglepődtem, mert ennek az illata nagyon kellemes. A ragacsosságát elviselhetőnek mondanám és az egyedüli negatívumként a tartósságát tudnám említeni. Sajnos egy evés vagy ivás után lekopik és napközben is többször újra kell kennem.
Utolsóként az árára szeretném felhívni a figyelmeteket, mert az is nagyon kedvező. Az Avon oldalán 669 Forintért árulják, ami ennyi jó tulajdonság mellett nekem jó vásárnak bizonyult. 

IDE KATTINTVA nézhetitek meg Manuéla blogját!


A következő bloggert Emesét már megismerhettétek az előző ilyen cikkben, de volt olyan kedves, hogy megint írt Nekünk a kedvenc termékéről! 


Az elmúlt időszakban több terméket is rendeltem a Pink Panda webshopról - amelyről már olvashattatok egy átfogóbb bejegyzést az oldalon - de a legnagyobb csalódásomról úgy gondoltam részletesebben beszámolok. A Barry M alapozóval szemben nagyok voltak az elvárásaim, hiszen a webshop leírása szerint szuper termékről van szó, de sajnos a valóságban ez nem teljesen így van... Amit a Barry M Flawless Matte Alapozóról ígér a Pink Panda: A Barry M alapozója olajmentes így azok számára akik zsíros bőrrel küszködnek ez az alapozó kiváló választás. Remek fedésű és matt hatású. Sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy a fentiekből semmi nem igaz. Nekem is zsíros bőröm van, így mindig nehéz az alapozó választás. Habár, ez a termék megoldást ígér, nekem nagyon fényes volt felkenés után a végeredmény, csak egy vastag púder réteg segített. A fedése BB krémre hajazó volt, és nem is túl jól építhető. Van néhány bőr hibám - visszamaradt hegekből - amiket egyáltalán nem tudott eltüntetni, de nagyon még halványítani sem.

Az állaga kellemesnek mondható, egyszerű folyékony alapozó, nem túl sűrű, de nem is túl vizes. A színválasztásom egyébként megfelelő volt, maximum egy másik alapozóval keverve tudom elképzelni a későbbiekben a használatát. Sajnos azt kell mondanom, ár-érték arányban egyáltalán nem éri meg: egy közel 4.000 forintos alapozótól nem ezt várnám.

Ami a Pink Pandával kapcsolatos rossz érzésem, az az, hogy nem valós dolgokat tüntetnek fel egy termékleírásnál. Őszinteséget várnék, inkább írják le, hogy gyenge fedésű termékről van szó, minthogy sok vásárló emiatt forduljon el a webshoptól. Ti próbáltátok már a Barry M alapozóját? Nektek is negatív a tapasztalatotok, vagy csak nekem nem vált be?

Emese blogját IDE KATTINTVA nézhetitek meg!


Dzseni is írt Nekünk a kedvenc termékéről, lássuk is, hogy mi volt az, ami számára nagyon bevált! 


Nemrég kezdtem el rúzsokat gyűjteni. Van már egy jó pár db. Most, hogy tavasz van beszerettem volna újítani egy igazán tavaszias színt is. Így Glamour napokkor nézegettem a választékot, és egyből megakadt a szemem, a Max Factor Colour Elixir Matte Bullet Lipstick Rose 20-as árnyalatán.
Elsőnek a csomagolása fogott meg. Mikor megnéztem a Tesztert, és megláttam a színét, azonnal szerelmes lettem, szerintem még így nem tetszett rúzs. Gyorsan swatcholtam is.
Csak ajánlani tudom! Nagyon szeretem a Max Factor rúzsait, és ezt különösen ki kell emelnem közülük. Egy kellemes tavaszi napon, egy szép tavaszi sminkkel csak is ezt használom.
Krémes állaga miatt könnyen kenhető. Nagyon szépen mattra szárad. Nem szárítja az ajkakat, pedig sok matt rúzs bizony nagyon kiszárítja. Nagyon nehezen jön le. A nap végére egyenletesen lekopik, és egy kis színt ad az ajkaknak.







Dzseni blogját IDE KATTINTVA nézhetitek meg!


Viktória is vállalta, hogy bemutatja Nekünk a kedvenc termékét, lássuk is!



A havi győztesem, ami a dobogó tetején áll e hónapban, egy pirosító.
Igaz, májusban az emberek többségének már pirospozsgás arca van, és már úgy-ahogy megsütötte őket a napfény sugara. Na, hát ez nem én vagyok. Sajnos az eddigi tavaszi időjárás miatt még mindig Hófehérkének érzem magam, már tűkön ülve várom a hét törpék egyikét. Szóval a fakó bőrömre egy Avon True Colour Ideal Luminous pirosítót használtam, classic aura árnyalatban. Ez egy kellemes, matt, pasztell rózsaszín szín. Csomagolását tekintve strapabíró műanyag, könnyen nyitható, és erősen záródó darab.
Egy jó minőségű,nem torzító tükröt is találhatunk benne,ami sokatoknál előny lehet választáskor. Viszont egy icipici, szintetikus szálú pirosító(?) ecsetet is találhatunk benne, ami számomra egyáltalán nem alkalmas a használatra, főleg nem pirosításhoz. Persze a későbbiekben jól jöhet még. Valamire.

Nos, maga a pirosító első ránézésre, vagyis inkább swatchra, nem a legpigmentáltabb. Ugyanakkor ez arcra felvíve megváltozik, és pont olyan színe lesz az arcomnak,mint amilyet el szerettem volna érni. Aztán gondolkoztam, hogy végül is ez nem egy szemfesték, csupán egy pirosító, a pigmentáltság itt nem biztos,hogy előny. Nincs bohóceffektus. Legalább is nehezebb dolog elérni, bár nem kell belőle sok sem, arany középút.
Az árát tekintve sem egy pénztárca gyilkos, és képzeljétek, megszagoltam, és van egy nem túl intenzív szőlőcukor illata! (Ne kérdezzétek,milyen indíttatásból szagolgattam.)
Tehát az én igényeimnek teljesen megfelel, ebben a hónapban bukkantam rá az Avon katalógusban, nagyon ajánlom minden kedves olvasónak. Biztosan sokáig használom még. (Ugyanis összesen 6g, ez viszont egy fél életre elég.)

Viktória blogját IDE KATTINTVA nézhetitek meg!


Reméljük, hogy tetszett ez a cikk Nektek és hogy sok hasznos termékre bukkantatok! Nektek melyik a kedvencetek?
Szeretettel

Reni

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jó lett!:)
    Szívesen benne vagyok máskor is. Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Rendben, ennek nagyon örülök!

      Törlés

Like us on Facebook